Konzultace a síťování

Konzultant ŠVP ICT na míru

NPI ČR poskytuje konzultace ŠVP ICT na míru. Proberte změny, které přinášejí RVP z roku 2021, s našimi zkušenými konzultanty a získejte podporu na míru přímo pro vaši školu. Podle domluvy s konzultantem můžete konzultovat online nebo prezenčně. Konzultace jsou zdarma a je možné je využívat i opakovaně.   

Konzultace pro mateřské školy

V rámci AIDIGu poskytujeme konzultace pro mateřské školy s výběrem, pořízením a/nebo využitím digitálních technologií, mají možnost se informovat o nových trendech v oblasti digitálních technologií a taky můžou probrat možnosti dalšího vzdělávání pro učitelský sbor.

Konzultace pro mateřské školy

V rámci AIDIGu poskytujeme konzultace pro mateřské školy s výběrem, pořízením a/nebo využitím digitálních technologií, mají možnost se informovat o nových trendech v oblasti digitálních technologií a taky můžou probrat možnosti dalšího vzdělávání pro učitelský sbor.

Kolegiální setkání k tématu heterogenního kolektivu

Zabýváte se otázkou žáků se sociálním znevýhodněním a chcete si nasdílet zkušenosti s jejím řešením v bezpečném prostředí? Využijte naše peer2peer setkání k tématu heterogenní kolektiv. Kolem 90 akcí probíhá v regionech a také dvě celostátně, jedno z nich online. Pokud máte zájem se peer2peer setkání zúčastnit, kontaktujte petra.mackova@npi.cz.

Projekt KOMPAS

V rámci unikátního projektu KOMPAS, který představuje synergii mezi krajskými pracovišti NPI ČR, krajskými inspektoráty České školní inspekce a zapojenými školami, se otevírá nová kapitola ve zvyšování kvality vzdělávání.

Projekt KOMPAS

V rámci unikátního projektu KOMPAS, který představuje synergii mezi krajskými pracovišti NPI ČR, krajskými inspektoráty České školní inspekce a zapojenými školami, se otevírá nová kapitola ve zvyšování kvality vzdělávání.

Střední článek podpory

Nad rámec našich služeb doporučujeme využít systém Středního článku podpory od MŠMT, který poskytuje cílenou individuální podporu vedení škol. 

Jeho úkolem je nabídnout školám portfolio podpůrných služeb odpovídající jejich aktuálním specifickým potřebám a poskytnout jim podporu v oblastech pedagogického vedení, řízení pedagogických procesů a zvyšování kvality vzdělávání, a to od významných a osvědčených aktérů v oblasti vzdělávání.