Proč se vzdělávat u nás?
O své zkušenosti se s vámi podělí ti nejlepší lektoři, ředitelé a ředitelky všech stupňů škol i další špičkoví experti z celého Česka. Kromě dvou dlouhodobých kvalifikačních studií nabízí NPI ČR v průběhu roku rovněž desítky kratších vzdělávacích programů. A témata? Vše od legislativních novinek po duševní zdraví žáků i vyučujících.
Kvalifikační studia
Kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení je klíčovou podporou pro začínající ředitele a ředitelky, ale i jejich zástupce či zástupkyně. Staví na definici osobních a profesních kompetencí vedoucí pozice ve škole, zaměřuje se na rozvoj znalostí a dovedností v oblasti řízení i vedení lidí. Kvalifikační studium vytváří pevný základ a poskytuje nezbytné nástroje pro úspěšné a efektivní vykonávání funkce ředitele či ředitelky ve škole.
Děláme z ředitelů lídry školy
Kvalifikační studium:
Ředitel manažer
Chcete získat kvalifikaci pro výkon činnosti ředitel školy? Naučíte se základním dovednostem a znalostem z oblasti pracovního práva, školských právních předpisů, finančního řízení školy, plánování a organizace školy a pedagogického procesu. Pootevře se vám i téma pedagogického leadershipu a absolvování kurzu může být prvním stupínkem k vašemu dalšímu vzdělávání. Prezenční část studia se koná ve vašem krajském městě.
Kvalifikační studium:
Lídr školy
Chcete získat potřebnou kvalifikaci a zároveň máte ambice stát se skutečným lídrem a posouvat svou školu dopředu? Studium klade důraz na pedagogický leadership. Studium vám umožní stát se nejen někým, kdo zajišťuje administrativu, ale také vedoucím s vizí a koordinátorem změn pro budoucnost dětí i školy samotné. Prezenční část se koná v Praze.
Nabídka vybraných kurzů
Průvodce strategickým a akčním plánováním
Chci být uvádějícím
učitelem
Připravili jsme vzdělávací programy na téma uvádějícího učitele s nabídkou řady doporučení vycházejících z praxe. Vzdělávání probíhá na krajských pracovištích NPI ČR ve všech krajích. Interaktivní setkání jsou zaměřená na diskusi, sdílení, tvoření, modelování, a to se zaměřením na specifika konkrétní školy, v níž účastník působí.